مهم ترین ویژگی های یخچال چیست؟
 
دتیس
 
 
سه شنبه 3 بهمن 1402برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : detis89


یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه بدون شک یخچال است. برای خرید یخچال توجه به قدرت و موتور و همچنین ابعاد بسیار مهم است. برای طراحی هر یخچال از فناوری های مختلفی استفاده می شود و پیچیدگی این فناوری و به عبارتی ویژگی های یخچال ها نمایندگی بوش برای رفع نیاز هر خانه و خانواده ایرانی بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی ویژگی های یخچال و تعمیرات یخچال بوش می پردازیم.


1- اندازه و حجم یخچال و فریزر

یکی از مهمترین جنبه های یخچال اندازه آن است، یخچال باید در جای مناسبی در فضای آشپزخانه قرار گیرد و محیطی با طراحی و تاثیرگذاری زیبا ایجاد کند. یخچال ها را می توان به یخچال های ترکیبی و ساید و دوقلو تقسیم کرد.

همچنین تعداد افراد خانواده نیز در انتخاب ابعاد یخچال مهم است.

یخچال های روسو سری 70 رنگارنگ علاوه بر طراحی بسیار جذاب و ساده، برای آشپزخانه هایی که فضایی برای یخچال ساید بای ساید یا دو نفره ندارند ایده آل هستند. این نوع یخچال ها علاوه بر مواردی که در آشپزخانه نصب می شوند، دارای آخرین تکنولوژی از جمله سیستم خنک کننده دوبل و پرتو خانگی و همچنین کمپرسور اینورتر کم مصرف هستند.

2- مصرف انرژی یخچال فریزر

مصرف انرژی یکی از دلایل اصلی آن است زیرا مصرف کم انرژی به نبود عوامل زیادی بستگی دارد. در یخچال کلر وجود کمپرسور اینورتر کم مصرف و استفاده از موتور فن گازی R600 و BLDC و طراحی با جدیدترین تکنولوژی باعث شده تا قدرت A+ در یخچال وجود داشته باشد.

3- گردش هوا و فیلتراسیون

اگر در یخچال گردش هوا وجود نداشته باشد، غذا خیلی زود تازگی خود را از دست می دهد. وجود سیستم گردش هوا باعث افزایش طول عمر غذا می شود و سیستم فیلتراسیون از بوییدن غذا به یکدیگر جلوگیری می کند و طعم و عطر آن را حفظ می کند.

4- جنس بدنه یخچال

کاغذ بیرونی یخچال رنگ شده و خود رنگ آن در بازار موجود است. واضح است که کاغذهای رنگ شده با گذشت زمان رنگ خود را از دست می دهند، اما مواد جامد اینگونه نیستند. در یخچال های کلر از کاغذهای تک رنگ با خاصیت ضد زنگ استفاده می شود که در نوع خود از بهترین ها هستند.

5- موتور و کمپرسور

کمپرسور بدون شک یکی از مهم ترین قطعات یخچال است. یکی از بهترین کمپرسورها کمپرسور اینورتر است، این نوع کمپرسور دارای طول عمر بالا و صدای کم است. یکی دیگر از ویژگی های این نوع کمپرسور مصرف کم انرژی است که در یخچال های کلردار نیز کاربرد دارد. این نوع کمپرسورها دور موتور را در صورت نیاز افزایش یا کاهش می دهند.

6-ویژگی ها و خصوصیات

بدیهی است که یک معیار مهم در انتخاب یخچال، ویژگی های آن است. نصب‌های جدید همچنین می‌توانند از جدیدترین فناوری‌های تبرید برخوردار باشند. در زیر نمونه ای از ویژگی های یخچال فریزر روسو سری 70 را بررسی می کنیم.

سیستم گردش هوای چندگانه: یکی از عملکردهای ظریفی است که غذا را تازه می کند.

چیلر: وجود محفظه یخچال می تواند یکی از گزینه های خوب برای هر یخچال خانگی باشد. یخچال محفظه ای است که دمای آن منفی یک درجه است و می تواند مواد غذایی را نیمه منجمد نگه دارد.

فیلتر کربن: این فیلتر از بوییدن مواد غذایی به یکدیگر جلوگیری می کند.

سیستم بدون برفک: می توان گفت این سیستم یکی از مهم ترین گزینه های هر یخچالی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دتیس و آدرس detis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: